ماجرای اسرای داعشی که با نصایح شهید قاسم سلیمانی شیعه شدند | روایتی از یک داعشی که در کنار حاج قاسم شهید شد + جزئیات



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی علم‌الهدی امروز در یادواره ۲۱ شهید دهستان مهروییه که با حضور بیش از ۳ هزار نفر از مردم فاریاب برگزار شد، اظهار داشت: شناخت، بصیرت و دشمن‌شناسی بزرگترین درس اسلام به ما است.

وی صهیونیست‌ها را بزرگترین دشمن جامعه اسلامی خواند و بیان داشت: نمونه‌هایی از آن را در فلسطین می‌بینیم، آنها هر روز جنایت می‌کنند و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشند.

حضور ۳ هزار نفری مردم فاریاب در یادواره شهداء مهروییه

سردار جعفری از فرماندهان لشکر فاطمیون نیز در این مراسم به ذکر خاطره‌ای از شهداء مدافع حرم پرداخت و ابراز داشت: از سال ۹۲ در سوریه درخدمت حاج قاسم بودیم.

وی اضافه کرد: زمانی که در بوکمال حضور داشتیم، قرار بود جاده شمال به ‌جنوب منطقه را تصرف کنیم و حدود ۲۰ کیلومتر از این جاده را با همکاری و تدابیر سرداردلها تصرف کردیم و تعدادی از نیروهای داعش را به اسارت گرفتیم که تعدادی از آنها بعد از نصایح سردار سلیمانی و برخورد خوب نیروهای مقاومت شیعه شدند و در عملیات پایان عمر داعش شرکت کردند.

وی ادامه داد: آنها در کنار ما همکاری می‌کردند، در روز اربعین یکی از این تازه مسلمان شده‌ها جان خیلی از مجروهان ما را نجات داد و سرانجام هم خودش به شهادت رسید.



منبع