عنایت خداوند و دعای مومنین کار ساز افتاد | نامزدهای منتخب تهران باز هم از جبهه انقلاب هستند



همشهری آنلاین – گروه سیاسی: حسین سبحانی‌نیا نماینده ادوار مجلس درباره مشارکت مردم در انتخابات به همشهری آنلاین گفت: الحمدلله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان رهبری برگزار شد و به‌رغم جوسازی‌هایی که هم در داخل و هم در رسانه‌های بیگانه به شکل گسترده مبنی بر اعتراض به نظام و مشارکت نکردن دامن زده شد، خوشبختانه مردم با مشارکت خوبی که داشتند پاسخ قاطع و محکمی به این گونه شیطنت‌های نشات گرفته از تحرکات استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی دادند و نشان دادند که پایبند به اصول انقلاب اسلامی هستند.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: بخش زیادی از مردم براساس تکلیف و تعهدی که به نظام، انقلاب و آرمان شهدا داشتند و همچنین ارادت و علاقه‌ای که به رهبر انقلاب داشتند، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و نامزدهای خودشان را گزینش کردند. باید از مردم بابت این حضور تشکر کرد.

وی درباره جریان‌ سیاسی راه یافته به مجلس دوازدهم گفت: خوشبختانه به‌رغم تشتتی که در جبهه اصولگرایی نسبت به ارائه فهرست‌های مختلف بود، عنایت خداوند و در عین حال دعای مومنین کارساز افتاد و آنچه که به دست آمد این است که باز هم جبهه انقلاب و نیروهای مومن به انقلاب پیشگام هستند.

سبحانی‌نیا به‌طور مشخص درباره نامزدهای منتخب حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: در تهران از چند لیست گزینش انجام گرفت ولی همه این لیست‌های مدعی اصولگرایی، نیروهای معتقد به انقلاب و ولایت هستند و آنهایی که اجمالا فاصله‌ای با اصول انقلاب داشتند جزو منتخبان نیستند. این نشان می‌دهد که مردم ما الحمدالله هم پایبند به اصول انقلاب هستند و هم نسبت به رهبری. باید از رهبری بسیار قدردان بود که با روشنگری‌ها نقش مهمی در مشارکت بالا داشتند و مردم هم با اعتقادی که به ولایت و رهبری دارند، پاسخ خوبی به ایشان دادند.

او افزود: تحلیل‌ها این بود که مشارکت در تهران زیر ۱۵درصد خواهد بود ولی درصد این دوره خیلی خوب است و در کل کشور نیز مشارکت خوب است. حضور مردم جواب دندان‌شکنی به آنانی بود که انتظار می‌کشیدند با مشارکت نکردن مردم، فضای بین‌المللی را علیه جمهوری اسلامی آلوده کنند و مجددا شروع به جوسازی کنند.

این نماینده پیشین مجلس همچنین درباره نتایج خبرگان گفت: در مجلس خبرگان گزینش‌های خوبی انجام گرفت و نیروهای انقلابی و ولایی پیروز شدند. نیروهایی که در مجلس و خبرگان پیروز شدند ارزشی هستند و همان نگاهی که رهبر انقلاب مبنی بر حضور نیروهای انقلابی، ارزشی و مردمدار دارند، پیروز شده‌اند. امیدواریم این افراد بتوانند برای آینده کشور موثر باشند.



منبع