تغییر ناگهانی تصمیم نکونام؛ یک بازیکن در آستانه امضای قرارداد با استقلال



به گزارش همشهری آنلاین، عارف غلامی یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در نقل و انتقالات بوده است؛ مدافع باتجربه آبی‌پوشان که قراردادش با این باشگاه خاتمه یافته، یکی از نفراتی است که جواد نکونام در اوایل حضور در استقلال نظری روی او نداشت.

سرمربی استقلال در لیستی که ابتدا به مسئولان باشگاه استقلال ارائه کرده بود نام عارف غلامی را برای تمدید قرار نداد تا این بازیکن یکی از اولین خروجی‌های آبی‌ها لقب بگیرد. درباره غلامی حتی شایعاتی منتشر شد که مورد توجه برخی تیم‌های دیگر قرار گرفته و احتمال پیوستنش به یک تیم مطرح لیگ هم وجود داشت.

حالا اما ظاهرا نظر جواد نکونام درباره غلامی با توجه به برخی اتفاقات تغییر کرده و احتمال تمدید قرارداد این مدافع افزایش یافته است. ظاهرا برخی دستیاران نکونام و نزدیکان سرمربی با او درباره غلامی صحبت کردند و از این مربی خواسته‌اند که با توجه به عدم حصول نتیجه در عقد قرارداد، بازیکنانی مثل سامان فلاح مدافع پیکان عارف غلامی را نگه دارد و حالا احتمال دارد این امر به وقوع بپیوندد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما مدیران استقلال در صحبت‌های تازه‌ای که با غلامی داشته‌اند برای تمدید قرارداد او ابراز تمایل کردند و حالا به نظر می‌رسد او به زودی پای میز مذاکره با آبی‌پوشان بنشیند. اتفاقی که می‌تواند منجر به تمدید قرارداد مدافع باتجربه با استقلال شود.

استقلال تاکنون در پست دفاع وسط قرارداد محمدحسین مرادمند را تمدید کرده و آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را به خدمت گرفته است. اگر عارف غلامی هم به جمع آبی‌ها ملحق شود، جمع مدافعان وسط استقلال تکمیل خواهد شد و دیگر نیازی به مدافع جدید نیست.