ویژگی افشای داستان اسنپ چت اختیاری می شود



ویژگی داستان مفید به نظر می رسد و هدف از طراحی آن تشویق کاربران اسنپ چت به اشتراک سرویس اسنپ چت پلاس است که ماهانه چهار دلار هزینه دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با پایان یافتن دوره نمایش استوری، مشترکین اسنپ چت پلاس می توانند استوری های خود را برای مدت طولانی تری بین یک ساعت تا یک هفته نمایش دهند. این ویژگی به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا با پست های موقتی که طولانی تر ظاهر می شوند، توجه بیشتری را به خود جلب کنند. استوری ها معمولاً به مدت 24 ساعت نمایش داده می شوند و باید برای همیشه ذخیره یا حذف شوند.

کاربران اسنپ چت پولی همچنین به زنگ های اعلان سفارشی دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد از زنگ های مختلف برای دوستان مختلف استفاده کنند تا بتوانند بدون بررسی عکس، ببینند کدام دوست از آنها عکس گرفته است. فریم های رنگی سفارشی دوربین نیز به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام ضبط محتوا از رنگ های مختلف استفاده کنند. اسنپ ​​همچنین بیت های فصلی خاصی را آورده است که کاربران می توانند در پروفایل هالووین خود از آنها استفاده کنند.

طبق گزارشی که توسط وب سایت Engget منتشر شده است، اسنپ چت پلاس شروع خوبی داشته و در عرض چند ماه از راه اندازی این سرویس، یک میلیون کاربر مشترک آن شده اند. اگرچه این تعداد مشترک در مقایسه با 347 میلیون کاربر اسنپ چت کم است، اما درآمد قابل توجهی برای اسنپ به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید