نمایش MG 4: از هر نظر لذت بخش


در حال حاضر صحبت های زیادی در مورد بحران انرژی وجود دارد که در واقع خودروهای الکتریکی را غیراقتصادی کرده است. خب، واضح است که این تا حدودی درست است، زیرا اگر کاهش قیمت بنزین و گازوئیل ادامه یابد و هزینه برق در سطح فعلی خود باقی بماند، میزان صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت خودرو احتمالاً کمتر از آنچه واضح است خواهد بود. حتی می تواند صفر باشد. البته این نکته به هزینه استفاده روزانه از خودرو اشاره دارد و با «حق بیمه ای» که همچنان برای انتخاب خودروی برقی نسبت به خودروی دیزلی یا بنزینی هنگام خرید خودرو نقدی یا اقساطی پرداخت می کنید، کاملا متفاوت است.

از سوی دیگر، با توجه به تسریع انتقال اجباری به خودروهای برقی از سال 2030 (پس از ممنوعیت استفاده از خودروهای جدید با موتورهای احتراق داخلی) و سال 2035 (زمانی که استفاده از خودروهای دو چرخ جدید نیز ممنوع شده است)، این امکان وجود دارد که پس از چندین سال تعادل ارزش خودروی برقی شما با فروش آن بیشتر شود.

بنابراین سوال پیچیده است، اما چندین معیار ثابت است. حتی در محیط ناآرام کنونی، برق یک خودروی الکتریکی کوچکتر از یک خودروی بنزینی یا دیزلی ارزان‌تر خواهد بود، مشروط بر اینکه آن را در خانه (که کند اما ارزان است) به جای یک ایستگاه شارژ تجاری عمومی (که سریع است) شارژ کنیم. اما گران است). شکی نیست که خودروهای برقی ذاتا سبزتر هستند و مسلما رانندگی لذت بخش تر است.

همچنین خوب است که بتوانیم تا حد امکان یک خودروی برقی بخریم یا به عبارتی تسلا نخریم. اینجاست که MG4 وارد میدان می شود و وارد میدان این خودرو می شویم. MG اکنون یکی از مشاغل چینی است که متعلق به شرکت خودروسازی شانگهای یا SAIC است و چین یکی از تولیدکنندگان برتر باتری و فناوری خودروهای الکتریکی است. این MG4 کاملاً جدید و تمام الکتریکی گواهی بر پیشرفت این صنعت در چین است که عملاً با فناوری موتورهای احتراق داخلی خداحافظی کرده و در حالی که به سمت آینده الکتریکی حرکت می کند، گوی سبقت را از برندهای غربی می رباید.

MG4 از هر نظر لذت بخش است. این مدل جمع و جور است، تقریباً به اندازه یک فولکس‌واگن گلف یا بهتر است بگوییم هم اندازه فولکس‌واگن ID3 تمام الکتریکی است و حدود 8000 پوند ارزان‌تر است. فضای داخلی “WW ID.3” زیباتر و برای نشستن دلپذیرتر است و در واقع طراحی آن به گونه ای است که نسبت به MG کمی مقرون به صرفه تر است، اما علاوه بر این رقیب چینی جدید آن چیزی کمتر از حریف غربی خود ندارد. . این وضعیت عمدتاً در مورد خودروهایی مانند نیسان لیف، واکسهال E-Corsa، پژو E-2008، کیا ای-نیرو و سایر رقبای اصلی صدق می کند. اکنون می بینید که دست شما در انتخاب انواع مختلف خودروهای برقی باز است.

 


 

ویژگی های

♦ MG4 SA

♦ قیمت: 25 هزار و 995 پوند (بالاترین قیمت 31 هزار و 495 پوند)

♦ نیروی محرکه: موتور الکتریکی، دیفرانسیل عقب و باتری 51 کیلووات ساعتی

♦ قدرت (اسب بخار): 170

♦ حداکثر سرعت: 100 مایل در ساعت (161 کیلومتر در ساعت)

♦ از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.5 ثانیه

♦ مصرف انرژی: 3.8 مایل (6 کیلومتر) در هر کیلووات ساعت

برد: 218 مایل (350 کیلومتر)

♦ میزان انتشار دی اکسید کربن: صفر

به نظر من MG4 کاملاً مناسب است و از نظر اندازه، راحتی و راحتی تقریباً عالی است. واضح است که آنها تغییرات زیادی برای لذت بردن از رانندگی ایجاد کرده اند، با داشتن فرمان وزن مناسب، با واکنش سریع بسیار راحت است، بدون هیچ یک از مشکلات معمول در خودروهای برقی، به خصوص زمانی که آن را برمی دارید. از استراحت و پاي خود را پايين بگذاريد . ما در حال فرود هستیم، خیلی سریع حرکت کنید. همه چیز بسیار روان کار می کند و فرد در آن احساس راحتی می کند. شاید در آینده نسخه‌ای از آن را با «عملکرد» قوی‌تر و دائمی‌تر با نام Sport MG ارائه کنند، اما در حال حاضر با یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب، حالت چرخ‌محرک عقب وجود دارد، باتری‌ها در آن قرار دارند. کف خودرو و وزن آن مشابه خودروهای سوپر اسپورت است و صورت بهینه 50 در 50 جلو به عقب تقسیم شده است. صندوق عقب کمی حجیم است، اما آنها همچنین یک محفظه کوچک در جلو نصب کردند. ظرفیت کافی برای دو کیسه خرید را دارد.

کمی شبیه خودروهای سوپراسپرت است. مدل های قبلی MG چینی کمی غیرقابل توجه بودند، اما این MG4 بسیار شبیه به خودروی آینده است. ماشین آزمایشی من نارنجی آتشفشانی است، رنگی جذاب که یادآور لامبورگینی است. این رنگ نارنگی بسیار توصیه می شود. طراحان از باله عقب دو تکه تفنان استفاده کردند، جلوه ای مشبک روی چراغ های عقب اعمال کردند و خطوط استایل تصادفی و ناهموار زیادی را اضافه کردند. همچنین دو خودروی برقی آینده نگر دیگر، VW ID.3 و Kia EV6 را به یاد می آورد. خودروی ام جی ظاهری مغرور دارد و مالک آن می تواند به داشتن آن افتخار کند. به عبارت دیگر، به نظر نمی رسد یک معامله هزینه باشد.

این ماشین رویایی نارنگی (و البته رنگ‌های معتدل‌تری هم دارد) در سه رنگ و بوی اصلی با تغییر اندازه باتری، طراحی و میزان تجهیزات و همچنین تمامی امکانات کمکی راننده مانند به عنوان سیستم محدودیت سرعت و قابلیت های عادی ارتباط اندروید و اپل مدل پایه SA می تواند با شارژ کامل با باتری لیتیوم-آهن-فسفات خود حدود 218 مایل (136 کیلومتر) را طی کند، اما فاقد برخی تجملات مانند دوربین دید عقب است. مدل رده بالاتر کاربرد مشابهی با مدل پایه دارد، اما برد آن به لطف یک باتری بزرگتر و پیشرفته تر (نیکل-کبالت-منگنز) (البته متوسط ​​… در هوای سرد) 281 مایل (175 کیلومتر) است. و/یا در اتوبان همیشه وضعیت بدتر است). مدل پریمیوم در بالای این مجموعه تمامی امکانات رفاهی را دارد و بنابراین مسافت پیموده شده کمی کمتر (270 مایل معادل 169 کیلومتر) و قیمت 300000 پوند دارد.همه مدل ها از 10% تا 80% در حدود نیم ساعت شارژ می شوند. ساعتی که به شارژر سریع تجاری متصل می شود.

MG4 یکی از زیباترین خودروهایی است که امسال دیدم، و به نظر می رسد که طوری طراحی شده است که به راحتی در مسیر حرکت در زندگی ما جا بیفتد. هر روز لذت بخش و آسان برای رانندگی. فروش خودروهای برقی MG بر اساس خودروهای موجود و بسیار قدرتمند موجود یعنی ZSVU (بنزینی نیز موجود است) و MG5 (مدل استیشن) و MG4 می‌تواند وضعیت را بهتر کند. گارانتی سخاوتمندانه هفت ساله/80000 مایلی (حدود 128000 کیلومتر) و ارزش تجاری نیز قابل توجه است.

ام‌جی از زمان‌های قدیم که رودسترها و واگن‌های اسپرت جذابی را در آبینگدون و بیرمنگام می‌ساخت، بسیار تغییر کرده است، و من این احساس را دارم که اگر ام‌جی روور و پیشینیان آن در آن روزگار آنقدر بد نبودند، این کار را نمی‌کردند. اتفاق افتاده است. به هر حال، همانطور که مربیان فوتبال می گویند، در حال حاضر ما هستیم و یکی از بهترین خودروهای برقی جهان MG چین است. دنیای قدیمی و خنده دار.

دیدگاهتان را بنویسید