در مورد اهمیت و نقش حیاتی کاربران فعال برای توییتر



همانطور که تحقیقات داخلی توییتر نشان می دهد، واقعیت فراتر از اظهارات افراد مشهور در پلت فرم این شبکه اجتماعی است. توییتر در تلاش است تا فعال ترین کاربران خود را که برای تجارت این پلتفرم حیاتی هستند، حفظ کند و این واقعیت نشان دهنده چالشی است که ایلان ماسک با نزدیک شدن به آخرین مهلت نهایی معامله خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار با آن مواجه است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بازیکنان توییتر قهار کمتر از 10 درصد از کاربران ماهانه این پلتفرم را تشکیل می دهند، اما 90 درصد از کل توییت ها و نیمی از درآمد جهانی توییتر را تولید می کنند. بازیکنان قهار توییتر از زمان شروع همه‌گیری رو به کاهش بوده است. یک محقق توییتر در یک سند داخلی نوشت: توییترها کجا رفته اند؟

طبق این اسناد، کاربر مکرر توییتر به کسی گفته می شود که شش یا هفت روز در هفته وارد توییتر می شود و حدود سه تا چهار بار در هفته توییت می کند.
این محقق همچنین متوجه تغییر علاقه کاربران فعال انگلیسی زبان طی دو سال گذشته شده است که می تواند جذابیت پلتفرم را برای تبلیغ کنندگان کمتر کند.

علاقه به موضوعاتی مانند ارز دیجیتال در بین این کاربران فعال افزایش یافته و در عین حال علاقه به اخبار، ورزش و سرگرمی کاهش یافته است. این توییت‌ها در مورد این موضوعات است که به ساخت توییتر، همانطور که ایلان ماسک زمانی آن را «میدان شهر دیجیتالی» می‌نامید، کمک کرده است و تبلیغ‌کنندگان بیشترین علاقه را به این توییت‌ها نشان داده‌اند.

توییتر تعداد توییت‌های انگلیسی یا درآمد این پلتفرم از انگلیسی‌زبان‌ها را فاش نکرده است، اما برخی از تحلیل‌گران می‌گویند انگلیسی‌زبان برای تجارت توییتر مهم هستند.

به گفته Jasmine Enberg، تحلیلگر Insider Intelligence، طبق نامه توییتر به سرمایه گذاران در سه ماهه چهارم، این پلتفرم بیش از هر بازار دیگری درآمد تبلیغاتی از ایالات متحده کسب کرده است و اکثر تبلیغات در ایالات متحده احتمالاً هدف قرار خواهند گرفت. کاربران انگلیسی زبان آنها یکدیگر را هدف قرار می دهند

توییتر در مطالعه خود به تعداد بازیکنان انگلیسی زبان توییتر که بر اساس حساب‌هایی که دنبال می‌کنند و تغییر تعداد کاربران در دو سال گذشته به موضوعی علاقه نشان داده‌اند، توجه کرد. توییتر در این تحقیق سعی کرد دلیل کاهش بازیکنان عصبانی در توییتر را بهتر درک کند. این تحقیق نتیجه خاصی در مورد دلیل کاهش کاربران فعال این پلتفرم ندارد.

بر اساس گزارش رویترز، سخنگوی توییتر در بیانیه‌ای درباره یافته‌های این تحقیقات داخلی گفت: ما به طور منظم در مورد روندهای مختلفی که بر اساس تحولات جهانی تغییر می‌کنند تحقیق می‌کنیم. مخاطبان بیمه پذیر ما در سه ماهه دوم امسال به 238 میلیون نفر افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید