تاریخچه ای جذاب از موسیقی و آهنگ های محلی












خوانندگان سنتی (یا نوازندگان یا قصه گوها) کسانی هستند که هنر خود را به طور غیر رسمی، در خانواده، قبیله، جامعه یا سایر گروه های نزدیک آموخته اند. بسیاری از آهنگ‌های سنتی برای نسل‌ها در یک خانواده یا گروه محلی خوانده شده‌اند و گاهی اوقات می‌توان آن‌ها را در مکان‌هایی مانند بریتانیای کبیر، اروپا یا آفریقا جستجو کرد. گاهی اوقات آهنگ توسط همان شخص ساخته می شود، اما ممکن است دیگر آن نویسنده شناخته نشده باشد. بیشتر آهنگ‌های فولکلور در طول زمان تغییر می‌کنند، زیرا از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شوند و انواع مختلفی پدیدار می‌شوند. برای بررسی موسیقی و آهنگ های محلی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. شما نیز می توانید از زیباترین و جدیدترین آهنگ های خواننده ها لذت بردن …

در برخی زمینه‌ها، آهنگ‌های سنتی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره هستند و آهنگ‌های خاصی برای همراهی با فعالیت‌های خاص مرتبط با کار، تعطیلات مذهبی یا مناسبت‌های اجتماعی اجرا می‌شوند. تصنیف‌های انگلیسی-آمریکایی اغلب داستان‌های احتیاطی و درس‌های اخلاقی ارائه می‌دهند و زنان جوان را در برابر وسوسه و مردان را از حقه‌ها هشدار می‌دهند. سوله‌های دریایی و راه‌آهن‌ها می‌توانند بار کارهای روزمره را کاهش دهند و ریتمی را فراهم کنند که به کارگران کمک می‌کند تا به عنوان یک تیم عمل کنند. لالایی ها مادر و کودک را به هم متصل می کنند.

هلن هارتنس فلاندرز در آغاز سال 1929، زمانی که اولین آهنگ محلی خود را از دوروتی کانفیلد فیشر، همکار ورمونتری خود جمع آوری کرد، سی سال از زندگی خود را وقف یافتن و ضبط هزاران آهنگ و تصنیف محلی کرد که توسط خوانندگان فولک ورمونت خوانده شده بودند، و این در دیگر موارد جدید اعمال شد. انگلستان ایالات. در آن آرشیو آهنگ های قدیمی خواننده های زن نیز وجود دارد

جان آ. در دهه های 1930 و 1940، او یک ضبط صوت را به همراه پسرش آلن (همچنین همسر اولش، بس، و بعدها همسر دومش، روبی) در سراسر جنوب حمل کرد. لومکس ها از مزارع و مزارع، حیاط مدارس و کلیساها، باشگاه ها و زندان ها بازدید کردند. پدر و پسر با هم و به طور جداگانه تصنیف های کابوی، آهنگ های کاری، آهنگ های مذهبی، آهنگ های لهستانی، بلوز و بسیاری دیگر از اشکال بیان سنتی را ضبط کردند. آنها کلکسیونرهای خستگی ناپذیری بودند که استعداد عجیبی در یافتن خوانندگان سنتی با رپرتوارهای بزرگ داشتند.

فرانسیس دنزمور، هلن هفرون رابرتز، ویلارد رودز و دیگران موسیقی بومی آمریکا را با انگیزه‌هایی مشابه با دیگر قوم‌نگاران مستندسازی کردند، از ترس اینکه سرخپوستان آواره آمریکا نیز در خطر از دست دادن فرهنگ خود باشند. ضبط صدا برای این اثر اهمیت ویژه ای داشت، زیرا اشعار آهنگ های هندی اغلب شامل کلماتی نیست که در زبان گفتاری خواننده یافت می شود، بلکه شامل کلمات، هجاهای بدون کلمه، مانند هی یا نا، است که الگوهایی را تشکیل می دهد که توسط زبان شکل می گیرد. ژانر. دسته. ، قرار داده شده.

ملاحظات موسیقی از سال 1976، زمانی که مرکز فولکلور آمریکا تأسیس شد، مجموعه‌های آرشیو فولکلور به طور چشمگیری رشد کرده است، هم از نظر تعداد موارد و هم از نظر گستره، تا طیف وسیعی از عبارات عامیانه را در بر بگیرد. اما یک فعالیت امضایی در اتاق مطالعه فولکلور مرکز، جایی که محققان برای استفاده از مواد می آیند، شامل گوش دادن به آهنگ های طلایی از خواننده های زن و مجموعه های بی نظیری از موسیقی و آهنگ های محلی، در درجه اول از ایالات متحده و سراسر جهان. محققان برای شنیدن و مطالعه اجراهای سنتی تصنیف های انگلیسی-آمریکایی یا بلوز آفریقایی-آمریکایی، آهنگ های کاری و موسیقی کلیسا می آیند. آن‌ها به آهنگ‌های راه‌آهن، آهنگ‌های گاوچران، آهنگ‌های معدنچی و آهنگ‌های دریا، یا موسیقی بومیان آمریکا از قبایل آمریکای شمالی گوش می‌دهند. آنها موسیقی سنتی آفریقا، آمریکای مرکزی و جنوبی، خاورمیانه، اروپا، آسیای جنوبی، اقیانوس آرام و سایر نقاط جهان را مطالعه می کنند.



















































































برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید